SFO

SFO er åben på hverdage 6.30 – 8.00 og igen 14.00 – 16.45

• På skolefridage er SFO åben 6.30 – 16.45
  • Der holdes lukket 3 uger i sommerferien (pt. 28-29 -30), 3 dage før påske, fredag efter Kr. Himmelfart, 5. juni og en uge omkring jul/nytår
  • Mod betaling kan pasning i disse perioder finde sted på en af de 3 ferie åbnede skoler.

• Tilmelding til SFO kan ske med 1 dags varsel,  på www.odense.dk/sfotilmelding. Der er pladsgaranti til alle børn.
  • Udmeldelse fra SFO sker på www.odense.dk/sfoudmelding med 1 måneds varsel, til d. 1. eller d. 15. i måneden.
  • Blokændring sker på www.odense.dk/sfoændring. Et længere SFO-modul kan ske fra dag til dag. Ændring til et kortere pasningsmodul skal ske med 1 måneds varsel til den 1. eller den 15. i en måned.
  • Overgang fra ForårsSFO til SFO og fra SFO til SFO2 sker ligeledes via www.Odense.dk

• Fremmødekontrol: Personalet fører tilsyn med børnene, således at alle optagne børn registreres ved fremmøde og ved afhentning. En fra personalet bedes derfor kontaktet ved afhentningen. Ligeledes skal fravær meddeles SFO.

Kontakt til SFO på tlf. 6375 7707 eller nnh@odense.dk

Kontakt til SFO2 på tlf. 5142 8940