Forældreforeningen

Forældreforeningen består af min. 6 medlemmer og 2 suppleanter som hhv. er forhenværende - og nuværende forældre til skolens elever.
Den årlige generalforsamling afholdes i september.

Forældreforeningens formål
Forældreforeningens formål er at fremme samarbejdet mellem skole og hjem bl.a. ved planlægning og afholdelse af kulturelle og sociale arrangementer, såsom fastelavn for indskolingen, skolefest og diskotek for mellemtrinnet og udskolingen.

Derudover kan enhver med tilknytning til skolen søge om tilskud ved Forældreforeningen til nyanskaffelser på skolen, teaterforestillinger m.m.

Upolitisk
Foreningen er upolitisk, og kan derfor ikke behandle problematikker, der vedrører skolens ledelse, personale og elever.

Medlemsskab

Dit bidrag går ubeskåret til gavn for børnene på skolen. ud over de 2 årlige arrangementer, giver vi bidrag til fejring af 9. klassernes sidste skoledag, hvor der uddeles slik til alle elever. Herudover har Forældreforeningen købt nyt udstyr til musik i form af mikrofoner, guitar og en cajon samt droner til valgholdet innovation.

Kontingent

Det årlige kontingent pr. familie er 100 kr., som kan indbetales på:

Regnr. 1551
Kontonr. 5547938
Eller via MobilPay-Boks: 1305FK
- venligst skriv elevens navn og klasse på indbetalingen. Større bidrag modtages også med stor glæde.

Støt Forældreforeningen og vær med til at gøre skolegangen lidt sjovere.

Folderen for forældreforeningen kan hentes på skolens kontor.

Formanden er Thomas Skulvad, mob. 26226646, mail: thomas@brenner.dk